Jordanie en Syrie

Gepakt en gezakt

Hallo iedereen

Hier zitten we, gepakt en gezakt om te vertrekken naar Jordanië.

We kijken er echt naar uit. Na pakweg een vluchtje (joehoe !) van 4 uren zijn we reeds ter plekke.

Dus geen jet-lag..... Dat ziet er al goed uit.

Ginder is het geen ramadan.... dat ziet er al beter uit

en het is ginder nog tegen de 30°...... dat ziet er super uit!

Lut

Net de uren van de Lijn bekeken en om 9.20 zullen we hier op den dijk de bus nemen. Nog niet gehoord van stakingen van Lijn, luchthavenpersoneel of andere. Dus we zullen er wel geraken.

Voor iedereen die we niet meer kunnen bereiken hebben, we kijken er naar uit om met een pak verhalen en avonturen terug te komen. Onder andere liften zit mee in het pakket, hopelijk lukt ons dat en anders hebben we gewoon een dag kunnen zonnen langs de kant van de weg.

Groetjes

Rudi

Simonne

Hej vakantiegangers, wij wensen jullie een zalige reis en ik kijk al uit naar de verhalen en foto's.

Lieve

Hallo globetrotters,
Ik wens jullie een fantastische en onvergetelijke reis toe en blijf jullie capriolen volgen via dit medium.
Geniet ervan!!!
P.S. Ik wacht wel op je terugkeer, Lut, om naar die proefsessie jazzdans te gaan.

Tess

Een hele fijne, mooie en zonnige reis!!!
(dat laatste lijkt alvast te lukken)